employee experience

Je medewerkers centraal stellen

Wij zien de afgelopen jaren een duidelijke verschuiving ontstaan binnen organisaties van klant tevredenheid (customer satisfaction) naar klant beleving (customer experience). Maar daar waar bedrijven wél de externe klant centraal stellen vergeten we soms wel eens om precies ditzelfde te doen met je interne klant: jouw medewerkers.

Wij geloven oprecht dat je het beste uit mensen haalt wanneer je je medewerkers centraal stelt. Als je goed bent voor je mensen, zijn jouw mensen namelijk ook goed voor jou. Dit betaalt zich uit in betrokkenheid, loyaliteit en productiviteit én meer en tevreden klanten. Wellicht ben je binnen jouw bedrijf wel bezig met medewerkerstevredenheid door jaarlijks hier onderzoek naar te doen. Wij trekken dit onderwerp graag voor je naar the next level: van medewerkerstevredenheid (employee satisfaction) naar employee experience, de manier waarop een medewerker zijn werk en alles wat daarmee te maken heeft ervaart. Wij kijken graag met je mee om deze te optimaliseren!

Methode

Zo werkt salarisadministratie!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam.